Sukantara Bermula

Rabu 27 Jan 2010 - Hari ini bermulalah acara sukantara bagi mengumpul sebanyak mungkin mata untuk rumah sukan masing-masing. Acara bermula dengan kumulan C yang terdiri dari murid-murid tahun 1 dan 2. Bagi kumpulan C , acara yang dipertandingkan dalam sukantara ini ialah lari 100 meter dan lompat jauh.

En Termizi (PK Kokurikulum) sedang memberi arahan kepada para peserta

Bagi acara larian 100 meter dan lompat jauh 3 agihan mata diperuntukkan kepada setiap murid yang berjaya melepasi tahap yang telah ditetapkan iaitu 3 mata, 7 mata dan 10 mata. Mata yang diperolehi adalah bergantung kepada kepantasan masa bagi larian 100 meter dan jarak jauh lompatan bagi lompat jauh.

Ini dia orang kuat sukan SKHT yang banyak membantu menjayakan acara sukan pada setiap tahun (Dari kiri : En Helmy dan En Farizal)



1 ulasan:

pak long 28 Januari, 2010 00:35  

salam...
buat cikgu mizi.....pulun jangan tak pulun..

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.