Dah mula sibuk


Sukan tahunan dijadualkan akan dilaksanakan pada 11 Feb 2010 iaitu hari khamis jam 2.00 petang. Kini suasana mula sibuk dengan latihan sukan yang tidak berapa hari lagi akan menjelang. Jadual latihan telah ditetapkan pada hari rabu iaitu untuk rumah biru dan merah manakala pada hari khamis untuk rumah kuning dan hijau. Latihan bemula jam 3.30 hingga 5.30 petang. Hanya ada empat kali latihan sahaja yang sempat diadakan.

Pada hari-hari yang lain sibuk dengan latihan permainan Sepak Takraw, Bola Sepak dan Bola Jaring. Awal tahun biasanya akan sibuk dengan sukan tahunan, pertandingan permainan peringkat zon serta MTQ (Majlis Tilawah Al-Quran).

Tahun ini saya diamanahkan untuk bersama dengan rumah kuning. Petang khamis 14 Jan 2010 tadi cuaca amat baik untuk latihan. Semua murid rumah kuning dan hijau telah turun ke padang untuk pemilihan dan latihan. Nampaknya tidak ada seorangpun yang ponteng. Bersemangat betul murid-murid jika bersukan begitu juga dengan para guru.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.