Al-Fatihah buat bekas guru SKPHT

Isnin 23 Nov 2009 - Sudah agak lama saya tidak melihat portal PPD Kerian.Pagi ini apabila saya melihat portal PPD Kerian, saya terbaca banner pada permulaan portal (Seperti di atas) yang menceritakan tentang kembalinya En Eklass B Ibrahim ke rahmatullah pada 21 Nov 2009. Beliau pernah bertugas di SKPHT. Saya tidak sempat mengenali beliau kerana beliau telah bertukar ke sekolah lain sewaktu kedatangan saya ke SKPHT. Walaubagaimanapun saya pernah mendengar cerita mengenai beliau dari rakan-rakan di SKPHT semasa berbual di kantin atau bilik guru. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh beliau ... Al-Fatihah.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.