Taniah ... Karnival Pra Sekolah

Sekalung tahniah untuk peserta karnival Pra Sekolah SKPHT yang telah berjaya dalam pertandingan tersebut. Karnival Pra Sekolah kelompok Bagan Serai yang telah berlangsung pada hari sabtu 10 oktober 2009 di SK Along Pongsu telah disertai lebih dari 10 buah sekolah. Berbagai acara telah dipertandingkan.

Tiga orang peserta dari murid Pra Sekolah SKPHT telah berjaya menjadi pemenang. Saya telah menduga sejak dari awal lagi bahawa mereka pasti akan berjaya berdasarkan pemerhatian melalui persembahan mereka pada perhimpunan pagi jumaat lalu. Saya lihat mereka begitu berani dan berkeyakinan tinggi. Biasanya kanak-kanak Pra Sekolah akan takut atau menangis apabila diminta naik ke atas pentas, tetapi mereka tidak begitu.Mereka dapat menghafal skrip cerita Bahasa Melayu dan Inggeris dengan baik dan lancar.

Antara yang berjaya ialah peserta bercerita Bahasa Melayu yang mendapat tempat pertama. Bercerita Bahasa Inggeris mendapat tempat kedua dan peserta menyusun perkataan juga mendapat tempat kedua.
Tahniah kepada guru pra sekolah (Pn Rohani) . Kejayaan ini adalah satu permulaan yang baik kerana pra sekolah baru dua tahun dilaksanakan di SKPHT.

Pemenang tempat pertama bercerita Bahasa Melayu

Pemenang tempat kedua bercerita Bahasa Inggeris

Pemenang tempat kedua menyusun perkataan


0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.