Sekalung Budi Secebis Rasa


Jumaat 2 Oktober 2009 merupakan hari terakhir seorang warga SKPHT berkhidmat di skolah ini. Seluruh warga SKPHT mengucapkan jutaan terima kasih atas sumbangan dan khidmat bakti kepada guru sandaran sekolah ini, Cik Suliza bt Abd Rashid yang telah berkhidmat selama 14 minggu di SKPHT.Cik Suliza telah menggantikan Cikgu Mustafa Kamal yang telah mengikuti kursus 14 minggu di Maktab Perguruan Tuanku Bainun.Semoga pengalaman yang diperolehi di sini dapat digunakan sebaik mungkin pada masa hadapan terutamanya jika menjadi guru suatu hari nanti.

Ucapan perisahan untuk murid-murid SKPHT

Bagaimanapun melalui temu bual saya dengan beliau, Cik Suliza iaitu seorang pemegang ijazah universiti tempatan menyatakan bahawa cita-citanya bukanlah untuk menjadi guru. Bagaimanapun beliau tetap berminat dengan profesion perguruan ini. Banyak pengalaman yang ditimba selama 14 minggu di SKPHT.Menurutnya kebanyakan murid sekolah ini masih pada tahap sederhana dan potensi mereka masih boleh dipertingkatkan lagi.Manakala kesungguhan guru untuk meningkatkan prestasi murid di SKPHT adalah pada tahap tertinggi hingga sanggup berkorban masa, tenaga, wang ringgit dan cuti untuk murid.

En Mohd Salji (PK Pentadbiran) menyampaikan cendera hati kepada Cikgu Suliza

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.