Kejohanan Bola Baling Gemilang MSSD Kerian

Parit Buntar, Isnin 19 Okt 2009. Satu kejohanan Bola Baling bawah 11 tahun yang dinamakan Kejohanan Bola Baling Gemilang MSSD Kerian telah berlagsung di SK Baru Parit Buntar. Kejohanan ini disertai oleh 16 pasukan lelaki dan 16 pasukan perempuan. Kesemua pasukan yang menyertai kejohanan ini merupakan johan dan naib johan kelompok yang telah berlangsung awal tahun 2009 yang lalu.

Pasukan Bola Baling lelaki SK Parit Haji Taib yang merupakan naib johan kelompok 2 tahun 2009 turut menyertai kejohanan ini. Pasukan ini adalah dibawah bimbingan En Farizal B Abidin selaku juru latih manakala En Tarmizi (PK Kokurikulum ) selaku pengurus pasukan.

Pertandingan dijalankan secara liga mengikut kumpulan. Pasukan SKHT telah berjaya menang satu perlawanan dan kalah dua perlawanan lagi dalam kumpulan. Bagaimanapun ini merupakan pendedahan awal kepada mereka untuk mengharungi kejohanan bawah 12 tahun pada tahun 2010 nanti. Tahniah diucapkan kepada pengurus dan juru latih serta para pemain yang telah menunjukkan kesungguhan dalam kejohanan ini.


0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.