Selamat Datang ke Suasana Baru


SKPHT telah mendapat peruntukan mengecat bangunan sekolah dan menyambungkan bangunan sekolah dan kantin dengan bumbung (awning). Semua kerja telah dilakukan semasa cuti persekolahan akhir tahun dan telah selesai dilakukan beberapa hari yang lalu. Nak tahu berapa belanjanya ? Terkejut saya saya bila diberitahu bahawa kerja mengecat dan memasang awning itu menelanja sebanyak lebih kurang RM99,000 . Diharap segala kemudahan yang diperolehi dapat digunakan dengan sebaik mungkin dan dapat memberikan semangat untuk terus anak mendidik bangsa yang dikasihi.


Pada hari isnin 28 Dis 2009 telah berlangsung mesyuarat guru dan kurikulum kali pertama untuk sesi 2010. Banyak perkara yang dibincangkan sebagai persediaan untuk memulakan sesi persekolahan pada hari isnin 4 Jan 2010 nanti.

Pada hari selasa 29 Dis 2009 pula telah berlangsung mesyuarat Hal Ehwal Murid dan Kokurikulum kali pertama untuk sesi 2010. Banyak perubahan yang dilakukan sama ada dari segi tugas atau strategi.

Tahun 2010 ini tiada guru atau staf baru yang datang. Semuanya adalah orang lama yang memang setia dan berpengalaman untuk terus berkhidmat di kawasan yang agak pedalaman ini.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.