Malaysia tundukkan EGO Vietnam



Saya sekadar ingin berkogsi kegembiraan dengan seluruh rakyat Malaysia. Tahniah kepada pasukan bola sepak bawah 23 tahun Malaysia atas kejayaan menundukkan keegoan Vietnam di sukan SEA 2009 di Laos. Dalam satu temuramah sebelum perlawanan dengan Malaysia, jurulatih Vietnam menyatakan bahawa Vietnam bernasib baik kerana bertemu Malaysia dalam perlawanan akhir dan tidak betemu Thailand. Nah ... sekarang beliau patut menelan balik segala kata-katanya tempoh hari.

Tahniah sekali lagi. Penantian selama 20 tahun kini berhasil dan teruskan kejayaan ini. Banyak juru ulas yang membuat ulasan atas kejayaan ini dengan maal hijrah. Kata mereka ini merupakan satu penghijrahan sempena kedatangan tahun baru hijrah 1431. Saya ... no komen.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.