Jangan persiakan harapan ...

Kepada semua calon UPSR SKPHT, selamat menempuh gelombang UPSR yang akan bermula pada hari selasa hingga khamis (8 - 10 Sept 2009) ini. Janganlah persiakan harapan kedua ibubapa dan para guru yang telah banyak berkorban harta, masa dan tenaga untuk melihat kejayaan anda semua.

Berbagai cara , usaha dan ikhtiar telah dilakukan, kini terpulanglah kepada anda semua untuk menentukan haluan seterusnya. Janganlah anda menyesal dikemudian hari dan menyalahkan nasib serta qada' dan qadar semata-mata. Gunakanlah segala ilmu, kemahiran dan segalanya yang telah anda perolehi di sekolah khususnya untuk menempuh gelombang UPSR ini. Ingat ... masa hadapan anda masih terlalu jauh. Kini anda hanya baru berada pada tahap permulaan. Teruskan perjuangan anda dan kami sentiasa mendoakan kejayaan anda semua.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.