Satu je yang sangkut !

Pada hari sabtu 6 mac 2010 SKPHT telah menyertai acara Majlis Tadarus Al Quran Zon Bagan Serai di SK Matang Jelutong. Empat acara dipertandingkan iaitu Tilawah al quan, tahfiz, bercerita dan menjawikan . Kesemua 8 orang murid iaitu 4 lelaki dan 4 perempuan menyertai majlis tersebut. Empat orang guru turut serta sebagai petugas dan guru pengiring.

Tahniah ... Adik Muhd Faiz B Shahrim tempat ketiga bercerita lelaki

Tahun ini hanya satu acara yang dimenangi iaitu bercerita lelaki, itupun tempat ketiga. Alhamdulillah ... ada juga yang sangkut. Ada juga sekolah yang tidak ada pemenang lagsung. Walau apapun, sekalung tahniah kepada semua peserta dari SKPHT dan guru-guru yang telah melatih dengan bersungguh-sungguh. Tahun hadapan kita cuba lagi.

Peserta tahfiz perempuan dari SKPHT

Peserta lelaki dari SKPHT sedang menunggu keputusan diumumkan

1 ulasan:

pak long 07 Mac, 2010 13:24  

salam buat tuan umah...
tak der rejeki untuk tahun ni....cuba lagi tahun depan...

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.