Mesyuarat Agung PIBG ke-31

Jumaat 12 Mac 2009- Mesyuarat Agung PIBG kali ke-31 telah selamat dijalankan dalam suasana yang cukup aman, damai dan tenteram. ADUN Alor Pongsu telah dijemput untuk merasmikan mesyuarat tersebut, namun beliau tidak dapat hadir dan menghantar wakil beliau untuk merasmikannya. Kehadiran mesyuarat cuma cukup-cukup korum sahaja, mungkin kerana hujan lebat yang turun sejak selepas solat jumaat membuatkan kehadiran begitu dingin. Maklumlah dah lama tak hujan ... sudah 3 bulan cuaca panas. Majoriti yang datang adalah kaum ibu manakala kaum bapa boleh dibilang dengan jari.

Mesyuarat kali ini tiada pemilihan, semua AJK yang lama dikekalkan sehingga ke tahun 2011. Dua usul telah diterima tanpa perbahasan. Mesyuarat berakhir jam 5.30 petang. Semua ibu bapa dan guru menikmati jamuan yang menyelerakan sebelum pulang ke rumah masing-masing.














Persiapan 'back drop' di pentas utama














Sebahagian daripada kaum ibu














Antara kaum bapa yang hadir














YDP PIBG menyampaikan ucapan ... ada teks kali ini.















Wakil ADUN Alor Pongsu ...dua dari kanan yang pakai kain pelekat.

1 ulasan:

tice 14 Mac, 2010 19:09  

salams..

Bagusnyer kat skul ADMIN nie..Guru-guru lelaki yg control buat BACKDROP..Tahniah3!!!

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.