Sukan Tahunan Kali ke-16/2010

Kejohanan Olahraga Tahunan kali ke-16 / 2010 telah selesai dilaksanakan pada 11 Feb 2010 bermula jam 2.30 petang. Majlis perasmian telah disempurnakan oleh Tn Hj Abdul Moin B Mustafa iaitu pegawai khas Dato' Zaili B Cha yang tidak dapat hadir. Dalam ucapannya beliau merasa kagum apabila melihat perbarisan lintas homat seolah-olah seperti berada di sukan SEA atau olimpik. Beliau berharap satu hari nanti akan ada atlit dari SKPHT yang akan mewakili negara ke acara sukan SEA atau olimpik.

Selesai acara perbarisan lintas hormat dan ikrar sukan, hujan turun dengan lebatnya namun peserta perbarisan masih setia berdiri sehinggalah arahan dibuat unuk mereka memasuki khemah masing-masing. Begitulah berdisiplinnya mereka . Saya ingatkan semua akan cabut lari bila hujan lebat dah turun. Majlis tetap diteruskan dengan ucapan perasmian. Namun tidak berapa lama kemudian hujanpun berhenti dan acara diteruskan sehinggalah selesai pada jam 5.30 petang.

Olahragawan (Firdaus B Yusof) dan olahragawati (Nordayini Bt Rasdi) kedua-duanya dari rumah kuning

Pingat Emas untuk pasukan 4x100 perempuan A dari rumah kuning

Kedudukan pungutan mata akhir ... Hijau, kuning, biru dan merah.

Tahun ni semua merah ... Baju sumbangan Dato Zaili B Cha


0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.