Pertandingan Pidato Bahasa Melayu

Pada hari selasa 23 Jun 2009 telah berlangsung Pertandingan Pidato Bahasa Melayu Sekolah-sekolah Rendah Kelompok 2 Daerah Kerian di SK Telok Medan, Bagan Serai. Adik Zarifah Syahirah Bt Suhaily telah mewakili SK Parit Hj Taib dalam pertandingan tersebut.

En Mohd Nasir B Hj Samsuri selaku guru pembimbing merangkap guru pengiring telah memberikan latihan yang secukupnya kepada peserta SKPHT sejak beberapa minggu yang lalu. Adik Zarifah Syahirah telah memberikan persembahan yang begitu meyakinkan dalam pertandingan tersebut. Walaubagaimanapun beliau hanya berjaya mendapat tempat ketiga. Tahniah kepada En Mohd Nasir B Hj Samsuri dan Adik Zarifah Syahirah atas kesungguha yang ditunjukkan.

Adik Zarifah Syahirah Bt Suhaily menerima hadiah dari Guru Besar SK Telok Medan merangkap pengerusi Kelompok 2.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.