KEM TEKNIK MENJAWAB SOALAN UPSR TAHUN 6

Bermula pada hari ini 8 Mac 2009 hingga 10 Mac 2009, murid-murid tahun 6 akan menghadiri Kem Motivasi Teknik Menjawab soalan UPSR yang diadakan di Pusat Eko Paya Bakau Kuala Sepetang, Taiping, Perak.


Seramai 43 orang murid dan 17 orang guru serta beberapa orang penceramah jemputan terlibat dalam kem tersebut. Program ini merupakan salah satu agenda dalam Program Peningkatan UPSR yang telah dirancang oleh pihak sekolah. Aktiviti yang diatur tidaklah begitu memberatkan murid dan lebih banyak kepada latihan menjawab soalan dengan bimbingan guru serta aktiviti santai di sekitar Pusat Eko Paya Bakau ini. Semoga semua yang terlibat dapat memberikan komitmen sepenuhnya dalam aktiviti ini.




1 ulasan:

jqafskpht,  08 Jun, 2009 20:03  

salam..mcm best je tmpt ni..smoga aktiviti yg diadakan dapat memberi kesan dan manfaat yg besar pada murid. Para guru sentiasa mendoakan kejayaan murid beroleh cemerlang dunia dan akhirat

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.