Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke-30

Pada hari khamis 26 Mac 2009 telah di adakan Mesyuarat Agung PIBG Kali ke-30 bermula jam 2.303 petang. Mesyuarat kali ini dihadiri ramai ibubapa dan penjaga murid. Pemilihan AJK baru telah diadakan dimana YDP yang telah telah dipilih semula manakala NYDP disandang oleh Pn Siti Esah Bt Yusuf. Seperti tahun-tahun yang lalu, mesyuarat kali ini juga telah diadakan cabutan bertuah yang telah disumbangkan oleh Pn Siti Esah Bt Yusuf.

Ustaz Ahmad Sufi menyempurnakan bacaan doa.

En Shahrim menjadi pengacara majlis

Pn Hjh Hayati (Guru Besar) selaku penasihat PIBG menyampaikan ucapan dan merasmikan mesyuarat Agung PIBG kali ke-30

En Khalid B Hj Tarmiji menyampaikan ucapan. Beliau sekali lagi dipilih menjadi YDP PIBG untuk sesi 2009 ini.

Semasa mesyuarat berlangsung hujan lebat telah turun disusuli dengan angin kencang menyebabkan dewan mesyuarat basah akibat tempias, namun ibubapa tidak berganjak dari tempat duduk mereka. Kelihatan dalam gambar di atas dimana padang sekolah telah digenangi dengan air.

Sebahagian ibubapa yang menghadiri mesyuarat

Dari kiri : En Mohd Nasir yang menjadi pengerusi sementara, En Mohd Salji (Bendahari PIBG), En Kharudin Ibrahim (Setiausaha), Ustazah Nor Wahidah dan Ustazah Noor Hasimah (pencatat minit mesyuarat).
Dari kiri : Blogger j-Qaf SKPHT dan Blogger SKPHT. Ini lah tahun yang bertuah ..... selama ni tak pernah dapat cabutan bertuah.... rezeki.

0 ulasan:

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.