Selamat Tinggal ...

Selamat Tinggal kepada semua pembaca blog SK Parit Haji Taib. Sejak sekian lama membina blog yang tercinta ini .... bermula dari bertatih hinggalah menjadi jurulatih ...... kini blog ini terpaksa ditinggalkan kerana saya telah bertukar tempat kerja di sekolah lain pula. Biarlah blog ini menjadi sejarah dan kenangan selama saya berada di SK Parit Haji Taib.

Kepada semua pembaca khasnya guru-guru , murid-murid dan warga SK Parit Haji Taib saya memohon ampun maaf atas segala salah silap saya selama ini. Semoga silaturrahim kita tetap berterusan hendaknya.

Kepada dua blogger SKPHT
http://jqafskpht08.blogspot.com/
http://skphtpss.blogspot.com/

.... teruskan blog anda selagi terdaya....

by MOKHARA

1 ulasan:

Tanpa Nama,  30 Januari, 2012 20:39  

Selamat Bertugas di Sekolah Baru...Jasa Baik Ustaz Akan Sentiasa Saya Ingati...
Salam Ingatan Abadi dari Saya...
Blogger skphtpss.blogspot.com

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.