Pengisian Jawatan Guru Cemerlang Tahun 2010

KUALA LUMPUR, 11 Jan - Pegawai perkhidmatan pelajaran lepasan diploma dan siswazah yang mengajar di sekolah, institusi pendidikan guru, Institusi Aminudin Baki dan kolej matrikulasi dipelawa untuk memohon jawatan Guru Cemerlang 2010.

Borang permohonan boleh diperolehi antaranya daripada institusi pendidikan, pejabat pelajaran daerah, jabatan pelajaran negeri dan laman web Kementerian Pelajaran Malaysia (http://www.moe.gov.my)

Tarikh tutup permohonan bagi calon dari Kelantan, Kedah dan Terengganu adalah pada 21 Jan dan bagi negeri-negeri lain ialah 22 Jan.

1 ulasan:

Tanpa Nama,  15 Januari, 2010 01:32  

helmy suruh isi jawatan tu..jgn duk memerap je kat pemulihan..mentang2 duk bilik aircon..makin gebu nti kepala dia.mana la tau jd guru cemerlang pemulihan..dah lulus boleh ngajor kat sek pemulihan akhlak la plak..he e e..bagan datok mari..

Halal Food

Blog ini tiada hak cipta terpelihara. Semua bahan-bahan dalam blog ini adalah bebas untuk dimuat turun, disiarkan semula, disalin, dicetak, diedar, dihebah dan sebagainya. Walaubagaimanapun adalah diharapkan agar dapat diberikan kredit kepada sumber bahan yang diambil itu. Semoga kita semua dapat memanfaatkan segala bahan dari blog ini.